You and I can communicate with English. あなたと私は英語でコミュニケーションが取れる。=英語が通じる He can understand my English. 彼は私の英語を理解できた = 私の英語が通じた He can understa...

01:36 by Unknown
You and I can communicate with English.
あなたと私は英語でコミュニケーションが取れる。=英語が通じる

He can understand my English.
彼は私の英語を理解できた = 私の英語が通じた

He can understand what I want to say.
私が言いたいことが彼にわかった = 彼に私の言いたいことが通じた

0 nhận xét:

Đăng nhận xét